Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Lovestory.

2009-08-13 @ 10:16:03 Glamorous day

Det har inte bivit så mycket boggande för min del, jobbar rätt dumma tider och sen mopperesa som grädde på moset. Jag är fortfarande ovän med mamma och harne fått mina grejer än, känner mig helt tom utan mina typiska abby-saker. Ingen inspiration till att blogga eller skriva av mig på bilddagboken, mina dresscodes är bra mjukisbyxor och en t-shirt.

I vilket fall som helst har jag träffat värlens snyggaste kille, och jag är kär upp över öronen i honom. Han har den där snygga surfarstilen [Med vitt linne, madzor] och är fotograf. Sa jag att han var lång? När jag står på tå når jag till hans bröstkorg. Åhhh! Jag hade glömt hur det kändes att vara kär men nu minns jag, det är helt underbart!

Nu ska jag väcka tina och dra med henne ut på morgonrundan.

Kommentarer
Postat av: Keadi

Det låter ju helt underbart :)

2009-08-13 @ 10:50:07
URL: http://keadbike.wordpress.com/
Postat av: Madeleine

åååh vitt linne!!!! :D GO abby go!! <3

2009-08-13 @ 19:10:02
URL: http://madcreature.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm... Inte bra det där med att du inte är vän med din mamma... Vet själv hur det kan vara. Ett tag bodde jag praktiskt hos min syrra i Skurup.

Kanske låter väldigt krasst, men prata med henne!

Det finns nog inget värre än att vara ovän med sina föräldrar. Hoppas det blir bättre. Sköt om dig. Puss!

2009-08-23 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback