Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Julklapparna -09

2009-12-24 @ 21:25:40 Vanity


Frisörsaker- handskar, halsskydd och klippkappor


11 par strumpor


Pennor i olika kulörer.


Ansiktsservetter och svarta hårnålar ville ha guldfärgade eftersom jag är blond, men nejdå.


Ny parfym- Amor Amor från Cacharel


Date parfym, snälla när slutade man med date och gick till riktiga parfymer, 3an va?
Hoppas att det är ett skämt eller förväxling med min 8åriga systers julklappar.


Halsband med en sax & kam. Ville ha ett i guld för jag redan har ett i silver som jag köpt innan.
Anledningen till att jag vill ha i guld är inte för att jag är bortskämd utan att kag klär bättre i det. Nu har jag 2 likadana halsband, great!


Mjukisdress.

Vilken/vilka var era favoritpresenter? Mina var frisörsakerna :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Du kanske borde tänka över hur du skriver. För det med saxen och kamen, Dem visste nog inte att du redan hade det i silver eller så hade den redan köpt de när du hade köpt ditt. och daten är inte som dom andra. Denna är mer dyrare och inte alls som dom andra..

2009-12-26 @ 11:53:26
Postat av: Mia

Du borde inte klaga så mycket över dina julklappar de är nt de som räknas. Det är tanken som räknas, men antar att du försöker provicera eller ngt liknande

2009-12-28 @ 00:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback