Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Nyårsafton

2009-12-31 @ 12:00:33 Opinion

Godmorgon snyggingar!
Har ni tänkt på hur detta året bara sprungit iväg? Det kändes som att år 2009 började förra veckan. Jag har hunnit få längre hår, lärt mig åka skidor och blivit klokare. Tre tatueringar har jag också hunnit göra.

Jag har även börjat gymnasiet, går frisörprogrammet på Frans Suell i Malmö. Jag var jättenervös hela sommaren, kom jag inte in i malmö var jag tvungen att gå i Sjöbo vilket alla fruktar för. Jag minns att jag satt uppe enda till tolvslaget för att se om jag hade kommit in, fel anvädarnamn eller lösenord kom upp- jag började att svettas som en gris. Efter 5-6min kunde jag komma in och gud vad jag skrek! Jag var så lycklig!

Nu går jag i en underbar klass med dem finaste vännerna man kan få. Att bara vakna upp på morgonen och veta att det är skola med tjejerna blir hela dagen bra, så om man har tre prov och en inlämnningsuppg.

Bara 12h kvar tills nya året börjar. C-c-countdown!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Gott nytt år Abby! Ha en superbra kväll. <3

2009-12-31 @ 12:18:43
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback