Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Att älska sig själv.

2009-06-11 @ 22:42:05 Opinion


Ibland har man dåliga dagar. Dagar då man känner att man
är sämst både som person och utseendemässigt. Det är då
jag brukar tänka, “en dålig dag har aldrig skadat någon”.
Jag vet ju själv att jag sett personer jag tycker ser allmänt
bra ut, ha dåliga dagar, men aldrig tyckt sämre om dem för det.
Vi är inte människor vilka någon tror ser oklanderligt bra ut
jämt. Vi är människor precis som alla andra. Och människor
har bra och dåliga dagar. Jag ser det såhär:


♥Att ha en dålig dag visar att du är mänsklig och normal


♥Att ha en dålig dag betyder att du blir ännu snyggare
när du har en bra dag, kanske imorgon eller på fredag


♥Att ha en dålig dag gör att du för en gångs skull kan
fokusera på att vara dig själv, precis den du är, utan
att lägga fokus på “hur ser jag ut nu?”. Låt dig bara
vara osminkad och låt din inre värme säga sitt. Det
kan va svårt för den att lysa igenom foundation ibland


En dålig dag är till för att du ska kunna uppskatta
dig själv
lite mer när du väl ser bra ut, samt att acceptera
att du inte är perfekt. Du är dock unik, och du bör ta vara
på just det du fått. Det är “du”.
Att älska i nöd och lust.


Kommentarer
Postat av: Ella

jättebra text:D

2009-06-13 @ 22:02:56
URL: http://l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback