Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Pannkakor och vaxning.

2009-06-30 @ 16:43:48 Glamorous day

Träffade Maria en snabbis inna jag skulle hämta Ebba. Solen sken och det var så jävla varmt. Maria underbaringen hade gjort amerikanska pannkakor som smakade susens. Jag fick för mig att testa att vaxa muttan när vi kollade på tv, maria haede berättat om Veets vaxremsor. Fyfan vad ont det gjorde, jag testade bara en gång men jag får fortsätta att ta resten sen innan vi drar till Tvedöra och badar. Well, när jag och Maria skilldes åt började det ösregna och jag cyklade snabbt till Stinsen där Ebba går och inte en enda kotte fanns på avdelningen så jag sket i att hämta henne- Björn får ta det när han har slutat jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback