Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Soliga onsdag.

2009-06-24 @ 10:49:47 Glamorous day

Hej sötnosar.
Jag har varit vaken sen sju imorse, tvättat en hel del och har lite kvar.
Vid 8 var det 25grader i skuggan, undrar hur varmt det är nu. Inatt vaknade jag och upptäckte att min 5a hade åk ur högra örat. Kudden är alldeles blodig och hålet är fullt med skorpor, jag fick i den igen och blev lycklig. Om 7dagar får jag reda på var jag har kommit in på gymnasiet, jag är skitnervös. Tänk så kommer jag inte in i malmö, då måste jag gå i sjöbo :[ och tänk så är hela min klass fjortis så kommer jag med töjda öron och dreads- hur ska det sluta?
Gud vad jag svamlar, jag ska ju måla tånaglarna på balkongen med en shopaholics bekännelser och jobba på brännan.

♥ Abby

Kommentarer
Postat av: maria

Gumman, du kommer in, jag lovar! :D

Och sen skit i om alla är fjortisar, du kommer passa in =)

love you <3

2009-06-24 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback