Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Bloggar jag läser..!

2009-11-24 @ 15:42:35 Opinion


1. KISSIE
Jag menar, come on? Vem vill inte få sig ett extra gott skratt om hur blåst kossan är?


2. KENZA
Hennes blogg har sinat på det sista taget. Hennes blogg handlar nu mera om egoism, TH och fester.


3. BLONDINBELLA
Enormt framgångsrik och duktig bloggerska, men Bella, vem bryr sig om dina kuddar kommer från hemtex ?


4. FOKI
En orginell bloggerska, men fick jobbet som googles reklampelare.


5. PAOW
Om jag måste välja nnågon av fjortisbloggerskorna måste det bli Paow. Hon har mest vett i huvudet, mer än Dessie iaf.


6. MADDE
Oh my! Hennes blogg har allt man vill läsa om. Tatueringar, hår, vardag och allt!


7. AMANDA
En blogg om hur det är att leva i miniformat. Haha, nej hon är inte dvärg. Bara kort och underar!


8. SIMON
Galen fikaälskare och gör awesome t-shirts.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Kan du inte ge adressen till 6-8? :) Jag veet, rotar igenom dit arkiv eller nått. Haha ;)

2010-05-29 @ 19:49:17
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback