Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Stockholmguiden!

2009-11-11 @ 19:30:21 Glamorous day

-Jag har inte en superkoll på Söder men du får inte missa Beyond Retro på Åsögatan, en ball second hand butik.

-När du är i Stockholm så tycker jag att du ska besöka Ben & Jerry's härliga glassbar i Gamla stan, dom gör sina egna strutar där, härligt färska!

-Top Shop inne i Soukgallerian på Drottninggatan är bra men annars skippar du den gatan helt och lägger krut på Hamngatan/Gallerian/Biblioteksgatan istället.

-På en tvärgata till Bibliotektsgatan hittar du “Antikt, gammalt och nytt” Världens bästa smyckesbutik.

-Vill du hitta Elise Ryan-klänningar eller den bästa Zara butiken i Stockholm så borde du gå till Sturegallerian

-Dags att luncha? Ett stenkast från Stureplan hittar du mitt personliga favvoställe, Fresco!

-Vill du äta en billig men god italensk middag runt Stureplan? Restaurang Capri på Nybrogatan har rödvit-rutiga dukar och är riktigt mysigt!

Kommentarer
Postat av: Fridde

Souk ligger inte kvar, och jag tror att Beyond Retro har flyttat.

2009-11-14 @ 02:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback