Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Elle

2009-10-21 @ 15:48:13 Glamorous day

Hemma från sjukhuset, det gick inte så bra som jag väntat mig. Skenan ska nog sitta på ytterligare 6 veckor på mitt krokiga lillfinger. Såklart som blivande frisör måste jag kunna utnyttja högerhanden till fullo, men icke med den här nya skenan. Jag tröstade mig genom att köpa ELLE på väg till bussen.
ELLE är den tidning som inspirerar mig mest, alla plagg och accessoarer som jag köper samt tillverkar.

Dreadsen kallar på mig och magen kurrar. Ikväll lagas det Lasagne, och efterrätt blir en 25-minutare nere hos Meddo.

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Vad gör du idag?

2009-10-22 @ 09:27:09
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback