Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Svar på frågor.

2009-10-12 @ 22:05:18 Vanity

Varför började du blogga?
Det var Madde som peppade mig till att börja, och nu kan jag inte sluta..
Vilka är trenderna i höst?
Jag tycker inte att du skall följa några trender. Kör på det du tycker är snyggt och känner dig bekväm i.
Vad måste finnas i min garderob?
Lackleggins, färgade toppar, pälsmössa, midjeskärp och nitar!
Hur gammal är du?
16 fartfyllda år.
Vad vill du bli?
Jag går Frisörlinjen nu så jag hoppas att jag fortfarande vill vara frisör om tre år.
Vem kan du lita mest på?
Jag kan nog mest lita på Tina. Vi har kännt varandra sedan förskolan och har delat så många minnen och hemligheter. Jag vet att hon aldrig skulle läcka ut information.
Vilket är ditt bästa skönhetstips?
Drick mycket vatten och sov ordentligt,.
Vem kan du göra allt med?
Det blir Tina och Madde. Tina för att vi har växt upp tillsammans.Och Madde för att vi delar samma intressen (:
Har du någonsin ljugit för dina kompisar/vänner?
Det har nog smugit sig fram en liten lögn då och då, men jag har självklart berättat sanningen sedan. Ärlighet kommer man längst på!
Och om vad i så fall?
Små saker som man nu för tiden skrattar åt.
Vilken är din absoluta favoritfilm?
Eva & Adam! de filmerna kan man se om och om igen (:
Favoritplagg?
Den lilla svarta klänningen, matchande accessoarer med nitar på.
Hur gammal var du första gången du hade sex?
Jag var alldelses för ung nu när jag tänker tillbaka. Jag var ynka 13-14 år när jag hade sex första gången. Den gången betyder ingenting för mig idag som igår, så tjejer & killar, tänk er för innan ni gör något som ni kommer att ångra!
Om du var tvungen att antingen raka av dig håret eller bara gå i sunkiga mysbyxor och förstora urtvättade t-shirts i tre månader, vad skulle du välja?
Jag skulle kunna göra båda! Man är fortfarande lika älskad även om man inte har något hår på kroppen eller om man har en slapp stil.
Vilket plagg skulle du aldrig visa dig i?
Genomlysande tröjor och kortkorta kjolar. Det är verkligen inte min grej, det blinkar rött i mitt huvud och grönt hos pervon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback