Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Spinning.

2010-04-21 @ 21:04:03 Glamorous day

Ännu ett spinningpass blev av. Känns skönt att röra på sig igen, måste verkligen hålla igång med träningen. Tränar oftast fyra gånger i veckan, men nu på senaste har jag varit lite dålig på det.

Imorgon är vi helt lediga! Medan alla sover ut ska jag befinna mig i Lund på ett möte kl 9 imorgonbitti. Därefter åker jag tillbaka till Malmö och möter upp Anna. Hon ska fylla i sin tatuering, sedan blir det lite shopping och fika.


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

söt bild :)

2010-04-21 @ 21:59:09
URL: http://iamjustjulijah.blogg.se/
Postat av: Gang Of Bitches

Vi har ju också en del skönhetstips

Mycket populära, nästan som OLW chips.

Vi ger dig gärna råd om det är det du vill

Kolla våra dagens och var inte rädd att säg till.

Vi kan ju allt som är det enda rätta

Gang Of Bitches kommer trenden att sätta.

Men trendig eller ej, det spelar ingen roll

för när lampan är släckt tappar vi all kontroll...

2010-04-21 @ 22:12:45
URL: http://gangofbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback