Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Tongue like candy

2010-12-15 @ 16:04:05 Glamorous day

Slutade redan halv 12 idag, rätt skönt med tanke på jag var så trött igår. Räknar dagarna till jullovet, 6 dagar kvar. När jag kom hem hade jag fått en post-avi, cyklade ner till Burlöv center för att hämta ut det och handlade en liten sak med mig hem som jag visar sen. Jag har precis bakat lussebullar och nu puttrar knäckens kastrull på spisen, Mums!

Lite mer än en vecka kvar till julafton och jag har inte handlat en enda julklapp!
Måste hinna det i veckan, eller i helgen, känns lite taskigt att själv få presenter och inte ge bort. Jag älskar att skämma bort andra!


Kommentarer
Postat av: tuvi.se

hoho? Lever du?:P

2010-12-21 @ 07:56:30
URL: http://www.tuvi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback