Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


After hours.

2010-02-07 @ 15:14:22 Glamorous day

Gudars skymning vad trött jag är! Det blev inte mycket sömn inatt kan jag tala om, vi festade på långt in på natten och sen på morgonen innan vi lade oss städade vi lite. Det är fortfarande en del kvar att städa, golv ska tvättas, en matta som blev utsatt för omäten kebabpizza måste verkligen tvättas- det stinker i hela badrummet.

Mitt ex Oskar, var snäll och stannade över natten för att hjälpa mig med städningen i morse. Det är tur att man har han som vän. Han är lite smått gay, han målar mina naglar bättre än vad jag själv gör.

Klockan springer iväg och jag måste hinna svabba golvet så det är snyggt när pappa kommer hem, har trotsallt lovat att hålla lägenheten i gott skick.
Uppdaterar senare med bilder från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback