Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Burnt out.

2010-02-20 @ 22:25:57 Vanity

Jag har fått reda på att jag har blivit utbränd, därför håller jag mig borta från datorn. Datorn är ett stressmoment som får en att kolla bland annat sin facebook 20ggr om dagen, just för att dubbelkolla att man inte fått en ko extra. Själv spelar jag inte farmville, men min pappa gör och man märker direkt när han kommer hem från jobbet att det är farmville direkt. Jag är likadan med bloggen. Måste kolla hela tiden och att ständigt nya saker att snacka eller tipsa om.

Som sagt, jag ska hålla mig borta från stressrelaterande saker ett tag, stänga av mobilen några timmar om dagen, låta datorn vila och jag ska även vila så jag kan komma tillbaka så fort så möjligt. Jag tackar ja till nästan alla erbjudande jag får. Jag är en businesswoman i hjärtat och själen men denna gången räckte tiden inte till, jag planerar allt runt mina erbjudanden. Man orkar inte gå till skolan på morgonen för man hållt på enda in på natten, men skola är det viktigaste. Man trycker i sig Rosenrot för att orka hela dagen- Nu är det äntligen lov och jag ska passa på att vila.

Hoppas att ni där ute från sveriges alla hörn mår bra! Jag kommer tillbaka så fort jag kan.


Kommentarer
Postat av: carla

Hej jag går samma skola som du och jag känner nån som vill permanenta håret hos er men vet du hur mke ungefär det kostar? Och det är 2:orna som gör det va?

Har inte riktig haft ork för komma ner till er avdelning för kolla upp det :P

Puss!

2010-02-21 @ 06:01:12
URL: http://soycuriosa.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Fy vad jag saknar dig gumman!! :( <3

2010-02-21 @ 21:38:52
URL: http://yousayrockisayroll.blogg.se/
Postat av: julia

sv; jadå. Du har en superfin blogg! :)

2010-02-22 @ 16:29:40
URL: http://julsh.blogg.se/
Postat av: carla

Okej :) tack så mke :) / C

2010-02-22 @ 16:29:47
URL: http://soycuriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback