Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Farsan

2010-02-27 @ 10:17:23 Glamorous day

Denna dagen då jag ville sova ut ordentligt! Jag har lagt mig tidigt och gått upp tidigt hela lovet, kände att idag skulle jag få sova utan att klockan störde. Istället för en klocka kom pappa och väckte mig! Han frågade om jag ville åka med och bada i Trelleborg, men det ville jag inte.

Jag ska träffa Jenny idag. Vi ska till Entré och shoppa lite, finns ju några slantar kvar hehe! Vi ska även se farsan ikväll om det finns några lediga platser. Nu ska jag sätta på mig en tröja och lite smink sen blir det Stoff och stil, en tygaffär på Svågetorp. Jag ska handla lite småsaker.

Hoppas att ni har en fin och trevlig Lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback