Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Hemkommen.

2010-02-11 @ 18:27:58 Glamorous day

Kom hem för en stund sen. Dagen har varit hektisk, minst sagt! Har sprungit upp och ner, hit och dit. Hämtat handdukar, hämtat dockor. Men en fruktansvärt kul dag har jag haft, mött så många inspirerande människor och fått inspiration till nästa års tävling. Jag har dessutom i alla hektiska och lugna stunder råkat skada mitt knä som innan var det friska. Jag råkade ut för en skada i mitt vänstra knä i sjätte klass och det är fortfarande inte bra. Nu är mitt högra knä svullet och det pulserar all the time. Benet under knäskålen vred sig i 90 grader, men knät var på samma plats som normalt. Aj!

Jag ska vila mig nu med ett skumbad och sedan en vetevärmare. Får ändå inte vara med på ki-boxen imorgon, lite tråkigt eftersom det är min favorit.


En tjej fårn St Petri rullar permanent.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va? st petri? dom har väl inte frisör där? :S

2010-02-11 @ 22:42:55
URL: http://emmaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback