Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Mjukiskläder.

2010-02-02 @ 07:32:21 Glamorous day

Nu sitter jag på golvet och stressar mig inför skolan idag. Frisörlektioner hela dagen, från 8-15. Kommer att bli tufft! men ändå samtidigt kul att få skulpetera med händerna. Idag ska vi göra saker på varandra, klippa och styla. Dock ingen färgning, min utväxt behöver det.. ;) Ja, nu sitter jag har på golvet med min laptop i knäet. I mjukiskläder, känner inte för att vara snygg och skippar sminket, vill kunna klia mig i ögonen 24/7 så trött som jag är!

Efter skolan ska jag träna, sen kommer mitt ex Oskar hit och klipper sig.

Ha en bra Jobb- och skoldag.♥

Kommentarer
Postat av: EdisenS

Taack! <3 Din blogg äger ju cokså!^^ Kraam<3

2010-02-02 @ 12:11:57
URL: http://edisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback