Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Fika med sitt ex, bra eller dåligt?

2010-01-05 @ 10:11:28 Glamorous day

Hej sötnosar!
Hoppas att ni har sovit gott, jag har sovit suveränt! Håller på att komma in i rätt rutin nu, skolan börjar ju på fredag. Onödigt tycker ni. Men faktiskt, det är rätt skönt att bara gå en dag och sen vara ledig igen. Fredagar är inte spreciellt ansträngande, eller hur? Vår fredag består av salongen, idrott 2h lunch och sen engelska som grädde på moset. Jag längtar riktigt mycket till fredag, få träffa ALLA vänner igen. Man träffar sällan alla kompisar på lovet.

Gud vad jag snackar! Jag ska nu klä på mig för en fika på stan med mitt ex Oskar. Det är himla bra att vara vän med sitt ex, ni har ju spenderat så mycket tid tillsammans och ni känner varandra väl. Jag tycker det är undrbart att ha en så bra vän som Oskar, han är grym på att måla mina naglar ;)
Det blir Larssons i stan. Supergoda baguetter, mums!


Bild från igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback