Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Piz buin

2010-07-04 @ 21:57:18 Shopping

Köpte denna sololja på Kicks av Britt-Louise på Burlöv Center. Älskar den tjejen, hon är dö härlig och kan allt om smink och skönhet! Letade efter en olja som påskyndade solbrännan, hon rekommenderade denna åt mig. Denna olja påskyndar din hud att bli brun 2ggr snabbare i solen. Jag har testat den och kan verkligen rekommendera den till er läsare! Man blir brun väldigt snabbt.

Jag bränner mig väldigt sällan i Sveriges klimat och behöver därför inte någon solskyddsfaktor. För er som är känsliga mot solen kan välja denna med spf, den ger lika mycket färg som den utan spf.

130kr på Kicks.

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hallå där sötnos :)Massa kramar från USA.

2010-07-10 @ 05:18:06
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Anonym

man ska alltid ha solskyddsfaktor, vare sig man bränner sig eller inte.

2010-07-11 @ 06:48:23
URL: http://tovemarielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback