Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Egoistdag

2010-03-24 @ 17:14:55 Glamorous day

Äntligen hemma!

Varit i skolan idag från 8-16.45. En lång dag och jag är alldeles slut! Vi har gjort våra teoretiska lektioner idag samt ett engelska prov. Jag kände mig jättenöjd med min insats, svarade säkert på allt. Trots att jag började sent igår kväll. Nevin övade den sista timmen på att göra en aftonfrisyr, jag sitter modell till henne inför gesällprovet. Tänkte visa en bild på hur den kommer se ut nästa gång vi träffas.

Nu sitter jag i myskläder och äter vattenmelon igen, jag börjar bli beroende eller vad tror ni? Jag tänkte bara sitta hemma ikväll och inte tänka på något annat än mig själv. Inga svältande barn i afrika, inga i-landsproblem i huvudet- bara ta hand om mig själv med ett avkopplande bad, en bra film och god mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback