Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Sallad idag igen.

2010-03-03 @ 12:49:59 Glamorous day

Hade endast två lektioner idag. Först redovisning om Alopecia som är håravfall med ett enklare ord. Samt matte i 20min, där kom vi ingen vart. Vår engelska är inställd hela veckan då vår lärare är i New York, matten är inställd sen ska vi själv ställa in vår svensklektion som är 20min lång. Känns lite onödigt att åka till skolan för att läsa en bok i 20min, i vår klass bor alla på olika ställen i skåne. Jag och Jenny bor närmast Malmö, hehe!

Det blev sallad idag igen på Go go green, jag och jenny har fastat helt för den salladsbaren, mums! Samt en sväng på Gina Tricot, jag skulle inte handla mer denna månaden men jag var tvungen. Sånna jag måste ha saker faller jag lätt för. Visar sen vad jag har handlat.


Min klasströja från nian fick värma mig idag.



Kommentarer
Postat av: Micha

FRÅGESTUND I BLOGGEN!

2010-03-03 @ 12:53:33
URL: http://oonlymicha.blogg.se/
Postat av: mysecreti

Fin blogg :)



visst jag lägger till dig nu :)

2010-03-03 @ 13:11:07
URL: http://mysecreti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback