Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Söndagsstädning.

2010-03-21 @ 15:44:31 Glamorous day

Kom nyss hem från en helg med bästismys och fest. Helt klart en underbar helg trots mycket alkoholintag. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, annars hade jag gärna fotat och visat min helg i bilder.

Idag är det ju söndag och då hjälps jag och pappa åt att städa här i våran lägenhet. Varit nere i tvättstugan och fyllt några maskiner med tvätt. Nu måste jag passa på att duscha innan tvättmaskinerna är klara, känner mig lite ofräsch.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hade också söndagsstädning ör ett tag sedan... inte så kul men resultatet var ju kul :)



Kram <3

2010-03-21 @ 20:33:14
URL: http://ellefashon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback