Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Sunday

2010-10-03 @ 15:12:00 Glamorous day

Söndag igen!
Vardagarna och framför allt helgerna bara springer iväg, jag hinner knappt med jämte mina små korta ben. Ska dammtorka rejält på rummet, rensa i lite lådor och hyllor, samt få i ordning på alla mina skor. Pappa ska strax åka till min syster, då kan jag städa i lugn och ro samt lyssna till den musik jag vill.

XXXLUTZ

Helg- och högtidspersonal.

Arlöv, 2010-10-03

Hej!

Natalie Larsson heter jag och söker en tjänst hos er som helg- och högtidspersonal.

Jag är 17år och bor i centrala Arlöv. Går andra året på Frans Suell och Jörgen Kocks gymnasium i Malmö och utbildar mig till frisör. Skolan tar upp väldigt mycket av min tid och söker därför jobb på kvällar, helger samt högtider.

Jag har jobbat extra i olika butiker, har god butik- och kassavana samt trevligt kundbemötande. Jag har jobbat på några caféer, hobbyaffär och en kiosk. Jag har en viss arbetserfarenhet, det jag inte kan är jag villig att lära mig. Jag älskar att jobba i en miljö med människor eftersom jag har en positiv inställning, ärlig, självständig/samarbetsvillig, stresstålig, serviceinriktad, initiativrik, har lätt för att lära samt god arbetsförmåga.

Hoppas att dessa enkla radera finner mig intressant och ni skulle vilja träffa mig då jag kan presentera mig mer och utförligare. Referenser finns.

Hälsningar

Natalie Larsson

Nygatan 6a

232 31 Arlöv

Mobil: 0765-801 944


Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv;åå vad intressant :)

Vart går du den utbildningen?

2010-10-03 @ 17:04:39
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback