Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Ta hand om naglar och händer!

2011-04-15 @ 13:40:00 Nail it!

Jag har varit väldigt duktig denna vintertid med att smörja in händerna och olja naglarna. Jag har jättebra hud men fuktboostar ändå med en dryg och väldoftande lotion från CND, dessutom luktar den champangeoch glittrar! Har min lotion med mig överallt och utplacerat mindre flaskor här hemma.

Olja naglarna gör jag minst 3ggr om dagen nu eftersom det varit så himla kallt annars brukar det bli 2ggr om dagen det andra halvåret. När det är vinter rubbas fukten i din egna nagel och blir torr och skör, det har ni kanske varit med om? Därfor måste man tillföra fett till nageln och det gör man med en nagelolja. Många tror att man kan ta oljan ur skafferiet som man har till matlagning, det går tyvärr inte! Vanlig matlagningsolja har alldeles förstora molekyler jämfört med nagelolja som kan tränga sig igenom till och med material på naglarna. Då är molekylerna rätt små inte sant?

Köp en bra nagelolja samt en lotion! Gå till nin närmsta nagelstudio och köp där, du tjänar på det i längden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback