Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Godmorgon!

2011-08-25 @ 09:47:28 Glamorous day

Sitter i mina målarkläder förtillfälligt med vita färgfläckar på händerna. Mitt nuvarande projekt är att måla om mitt nagelbord, att gå från plommonlila till vitt tar tid. Likaså att gå från svart till blond, det krävs ett antal appliceringar innan jag når mitt kritvita resultat. Lagt tredje lagret nu och stryker på det fjärde ikväll. Efter fyra lager borde det vara färdigt?

Jag har lite planer på saker jag vill lägga till på jobbfronten, som jag inte har nog att göra nu hehe! Läser om produkterna på internet och blir väldigt, väldigt intresserad av att köra igång!

En massagebänk behövs. Har just denna rosa på ingång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback