Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Viktfråga

2011-08-07 @ 22:39:04 Questions.

Hej abby! Vet inte om du kommer ta detta som en komplimang eller som en kränkning, menar inget illa iaf. Men jag bara undrar, har du tappat några kilon på kroppen? Du är sjukt fin & jag älskar din blogg! :)
Kram

Hej! Jag tar faktiskt inte illa upp om hur folk omkring tycker och tänker om min kropp. Jag har kraftig benstomme, det har jag och kan inte förneka det. Jag är nöjd med min kropp, har kvinnliga kurvor och några extrakilon, så länge man trivs med sig själv stärker man självförtroendet.

Jag vet faktiskt inte om jag har gått upp eller ner i vikt, vår våg här hemma är knäpp. Ibland kan jag väga 90kg och sen 20kg. Sist jag vägde mig var i mitten på juni, då vägde jag 62kg.
Imorgon börjar jag en ny diet som varar i två veckor, där jag inte äter vitt i maten eller socker, har ätit för mycket gott nu under sommaren. Att avvänja sockerberoendet är bara bra, kan lätt bli för mycket av det goda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback