Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Chokladfondue

2011-02-15 @ 16:48:19 Glamorous day

Eftersom jag blev opererad igår sov jag bort mer än halva dagen, var uppe några timmar med Madde och Denise som hälsade på och somnade igen. Idag sov jag till klockan vart två. Erica och Britt-louise, ett par vänner till familjen var här och fikade med mig. Britt-louise hade handlat med sig min favoritmuffin! Gissa om jag vart glad, hehe.

Jag fick en alla hjärtansdag present igår av Madde, en söt liten chokladfondue som vi använde igår och doppade bananer i, mums! Tyvärr är jag dålig på att ta bilder, kameran är rätt tung och svår att ta med sig när man hoppar på kryckor. Jag ska göra mitt bästa och blogga när jag ändå är hemma.


Tack hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback