Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Dreadmaskin

2011-02-03 @ 23:11:45 Hairdresser

Min dator funkar fortfarande inte, viruset är borta men WLAN och ljudkortet är fortfarande inte installerat. Ska ringa IT-tekninkern så han kan fixa det åt mig, men hur ska jag ha tid?

Jag har jobbat nonstop idag. Salongen först på morgonen och sedan direkt hem och börja med dreads åt Jane, jag startade 15.30 och för ca 20min sitter de stenhårt på hennes huvud. Min kropp mår allt annat än bra nu, ska hoppa i nattekläderna och slänga mig i sängen. Imorgon ska jag jobba likahårt.


Pinglan Jane!


Kommentarer
Postat av: Keadi

Jag gillar hennes ansikte! Haha typ det första som slog mig. Fan så söt :D

2011-02-04 @ 01:35:39
URL: http://keadi.blogspot.com
Postat av: Chanto

fy fan så jävla snyggt.

Skulle mer än gärna vilja ha håret så.



hamnade här på nått sätt. Du bor inte i närheten av Umeå eller nåt? hehe

känner till nån i Umeå som är bra på att göra sånna dreads?



Mvh Linda

2011-04-15 @ 23:03:53
URL: http://chanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback