Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Mellan mina mål

2011-03-29 @ 18:05:17 Vanity

Som några vet och läst bak i mina inlägg vet att jag går på diet. Det går rätt bra, har tappat 8kg på 2 veckor och ska köra på i minst 2 veckor till. Jag dricker Naturdiets drinkmixar, ett pulver man blandar med 2-3dl vatten och dricker de 5ggr per dag.

Mellan mina shake:ar blir jag så himla sugen på att knapra och tugga på något, tuggummi får mig att bli mer hungrig men det hjälper andra. Däremot tar jag några morötter eller knäckebröd utan pålägg och tuggar på. Visst, jag kan fuska ibland och trycka i mig ett kexchoklad. Men vafan, jag mår bra av kexchoklad!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Abby! Du är bäst och snyggast i världen!

2011-03-29 @ 20:45:10
URL: http://solbarnet.blogg.se/
Postat av: öhöhöh

hej abby , blir man hungrig av dem shakarna? & vart går de att köpa och hur mycket kostar dem?

2011-04-11 @ 00:03:28
URL: http://sihihih,.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback