Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Min kamera

2011-03-31 @ 10:37:00 Questions.

Fråga: Vad är de för kamera du har?
Kan du berätta lite om det? fina bilder du tar ju!

Svar:
Jag använder mig av Canon EOS 450D, den duger gott och väl för mig. Jag behandlar inte mina bilder i något redigeringsprogram eftersom jag inte har den tiden att sätta mig in i programmet i fråga och lära mig hur man ska redigera en bra bild. Det enda fix jag gör med bilderna är att förminskar dem i paint, det tar så fruktansvärt lång tid att ladda upp de annars, hehe!

Kommentarer
Postat av: Eriica (photobyerica.blogg.se <3

frågestund på bloggen,

ställ en/flera frågor :D



kram

2011-03-31 @ 21:28:23
URL: http://photobyerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback