Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Slim body

2011-03-15 @ 23:29:06 Glamorous day

Har inte alls varit duktig på att blogga de senaste dagarna. Kalendern bokas in med kunder och läkarbesök till som tätt. I denna välplanerade värld har jag haft bloggtorka och tappat lusten att blogga, inga planer på att lägga ner bloggen men den har fått vila några dagar nu.

Har börjat på diet, naturdiet som är pulver man blandar med vatten och dricker var tredje timme. Smakar vidervärdigt men ger resultat. En påse innehåller 111kcal och alla fem påsar på en dag resulterar 555kcal. Dock fuskar jag lite och tar en ruta marabou eller en frukt då och då, jag är chokladnarkoman och borde läggas in på rehab! Tur valde jag mina shaker i smaken choklad, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback