Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Mors dag imorgon!

2011-05-28 @ 13:40:11 Glamorous day

Lördag och jag jobbar på som vanligt.

Louise var först ut idag med en lagning och fix, snart kommer Sabina och ska även skaffa sig snygga naglar. Att det är lördag och jag jobbar gör mig ingenting. Älskar man sitt jobb så gör man, har gjort naglar på ett gäng tjejer till klockan var tre på natten!

Imorgon är det mors dag, jag är sent ute på det som vanligt! Jag säljer presentkort på olika behandlingar och folk köper ofta det. Man ska ge bort en upplevelse har jag hört! Mamma blir nog glad för en lyxig manikyr.


Du har väl inte missat min fb-grupp?
Bli medlem och håll koll på alla erbjudande som kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback