Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Fullt upp

2011-09-21 @ 21:17:36 Glamorous day

Känner mig alldeles hängig, men får inte bli sjuk! Nästa vecka ska jag på lanseringsfest på Hilton för REQ, måste vara frisk då! Och inte nog med det är jag nästan fullbokad av kunder, likaså veckan därpå, då ska jag utbilda mig ännu mer!

Många har frågat mig hur jag hinner? Jag lever för mitt jobb, brinner man för det finns det inget stopp överhuvudtaget! Skolan är det enda som sätter käppar i hjulet, hade jag inte gått i skolan hade jag kunnat ta in fler kunder och slutat vid 18-tiden om kvällarna. Som nuläget är slutar jag runt 22-23, tufft när man ska till skolan dagen efter. Jag älskar att jobba med något jag brinner för!


Kommentarer
Postat av: Mady Sunshine

Du är så duktig Abby ♥ :) Du är en fantastisk förebild ska du veta!

2011-09-22 @ 08:39:22
URL: http://msunshines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback