Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


18 år, VD och salongsägare, galet!

2012-04-11 @ 22:59:31 Glamorous day

Är alldeles strax klar i salongen! Har träningsvärk i benen eftersom jag går direkt dit efter skolan och börjar fixa och dona till det är läggdags. Tyvärr får man inte väsnas efter 19.30 vilket jag tycker är dumt! Vi höll på att borra och skruva upp saker på väggarna så jag hinner klart till på lördag, stressar som en tok och häller i mig litervis med kaffe för att klara av stressen och äta middag hinner jag inte. Åh jag hoppas att jag hinner bli klar!

Det är en himlans massa slit, hela påsklovet höll jag på 5-22 i salongen. Gick bara till byn vid lunchtid och köpte lite mat, maten åt jag på väg till salongen. Man kan verkligen säga att jag lagt ner hela min själ i detta och inte påstå att jag fått allt serverat och glidit på en räkmacka. Då har ni fel inställning!

Längtar till på lördag så jag kan visa hur fint det blivit i min salong.


Kommentarer
Postat av: Adéle

Du är så sjukt duktig! Beundrar dig verkligen och det är så roligt att läsa din blogg!

Stor kram från mig!

2012-04-11 @ 23:46:14
URL: http://adelesnagelmakeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback