Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Julstress.

2009-12-17 @ 13:34:29 Glamorous day

Jag tror inte att jag är ensam om julstressen. I min lägenhet finns det inte ett enda spår av jul. Eller jo. Nejlikaapelsinerna, men det är det enda. Ingen adventsljustake, tomtar, julgran eller något. Jag känner mig som Grinchen. Endast en julklapp har jag skaffat, och det var ett tag sen till min bästa kompis Tina.

Jag ska handla till pappa också. Vad köper man till en far? Kalsonger har han fått varje år, verktyg har han och böcker läser han inte. Detta är svårt. Jag får ta med mig min killexpert Joakim på Entré, han om något borde kunna detta bättre än jag.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

sööt bild : 3

2009-12-18 @ 22:49:15
URL: http://celleequiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback