Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Tävlingsdag.

2010-01-19 @ 12:16:01 Hairdresser

Inte en helt vanlig dag i en helt vanlig tonårstjejs liv. Idag hade vi en tävling i permanent och långhårsuppsättning. Det var idag vi var tvugna att prestera på topp. Vi hade 60min på oss under permanenten och 50min på uppsättningen, idag och imorgon skall 2- och 3orna rösta på våra kunskaper. Hoppas att det går bra för mig vid röstningen. Ifall jag går vidare ska jag tävla i skånemästerskapen och sedan i SM som alltid är i Jönköping.
Tyvärr fotade jag inte idag, batteriet i kameran var slut.

Det är ruskigt kallt ute och snön ligger fortfarande kvar. Tårna känns som isbitar. En kopp te och Pam-boken skulle sitta fint nu.


Bröllopsfrisyr, bilden är från google.

Kommentarer
Postat av: Anonym

guud va snygg frisyr , förresten fin blogg.

Kolla gärna in min blogg :)

2010-01-20 @ 19:27:41
URL: http://youknowlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback