Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


FJGs Utspark 2010

2010-06-05 @ 21:09:29 Glamorous day

Frans suell & Jörgen kocks gymnasiet tog studenten igår, självklart var jag där! Rickard blev kock, och Anna frisör. Jag har runt 200 bilder från igår! Det var svårt att välja ut vilka bilder som blev bäst. Jag var vid bådas utspark med pussar, kramar och blommor. Efter utsparken åkte de flak och berättade för allmänheten att de tagot studenten. Jag och Frida solade men en glass i parken till Anna skulle komma tillbaka efter en timme och åka cabbe hem till hennes hus!



Kommentarer
Postat av: EMELIE♥

sv; hehe nice vill mef bli frislör :D

2010-06-05 @ 22:08:36
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback