Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Tidig morgon

2010-03-30 @ 22:53:39 Glamorous day

Jag och pappa har en liten påskstädning här hemma, har blivit lite stökigt på senaste tiden. Jag känner mig supertrött, gick upp halv sju imorse för en resa till Lund. Jag pratar med en kurator på ungdomsmottagningen och har pratat med Erik sedan början på januari, känns bra att prata ut allmänt med någon utomstående. När jag kom dit mötte jag Erik och till min besvikelse skulle jag dit imorgon istället. Trist! Får gå upp tidigt imorgon också, men som sagt ska det bli skönt att prata av sig igen.

Nu börjar pappa tappa tålamodet, måste fortsätta. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Hannah

tack så mycket du!! =) Allt bra med dig? =)

2010-03-30 @ 23:25:20
URL: http://hannahkuusisto.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas du haft en bra dag! :)

Postat av: Amanda Kling

Sv: tack dsm, allt bra?

2010-03-31 @ 07:23:17
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback