Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


wig wham lashes

2010-10-13 @ 23:34:22 Producttips.

Måste tipsa er om Isadoras nya mascara Wig Wham! Jag testar alltid de nyaste mascarorna på markanden och denna gången blev det wig wham. Lovar att detta är nog den bästa mascaran jag någonsin testat. I reklamerna säger de alltid: "Ger dina fransar nya dimensioner, upp till 10x längre fransar blablabla"- helt ärligt hade de rätt för första gången.
Jag har aldrig i hela mitt liv uppnått denna längden på mina fransar. Den håller sig hela dagen och smular sig inte som en del mascaror brukar göra samt att den volym fransarna fick på morgonen är kvar efter några omgångar av kliande i ögonen.

159kr Åhléns city

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback