Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Första jobbdagen

2012-04-16 @ 22:00:02 Glamorous day

Har avslutat min första jobbdag och kom hem för en halvtimme sedan. Var i skolan först sedan direkt till salongen, åh vad jag älskar det. Känns så maffigt att kunna säga MIN salong. 18 år och redan salongsägare, det är sällsynt!

Skulle egentligen gjort en hårförlängning idag men håret jag beställt kom inte så vi har fått flytta det till på fredag, typiskt när jag var så sugen på det! Tog bort min grannes material hon hade på naglarna och klippte därefter en kund jag gör hembesök hos. Imorgon är det fullt ös, lika så 4 veckor fram. Är nystartad och redan fullbokad- det kan ju inte bli bättre!


Mina nya naglar, fortfarande Annica på Kackas naglar som gör mina klor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback