Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Shit vad veckorna går!

2012-02-07 @ 16:45:29 Glamorous day

Är det bara mina veckor som flyger ifrån mig? Tiden går hur snabbt som helst, önskar man hann med lite roliga saker än att jobba. Som sagt har jag bara öppet Måndag-Onsdag, därefter gästar jag en salong i norra Skåne. Känns som man aldrig är hemma.

Och bloggen har hamnat åt sidan, har riktigt mycket att göra i några veckor fram över och inom 2 veckor ska jag ha strukit alla uppgifter jag har på min check!-lista. Usch, har 21 punkter kvar att göra och sen finns det skolarbeten som också ska göras. Nej, jag börjar min kontorsdag med ett varmt bad!


Bild från plåtningen hos Tiana's nails & beauty samt Be Nail'd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback