Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Att vilja komma framåt.

2012-03-15 @ 20:19:57 Vanity

Idag fick jag en komplimang av en kollega:
"Detta är Abby, jag är mäkta inponerad av denna tjej. Hon har kört sitt race sedan hon var 13 år, idag är hon 18 och väntar på nycklarna till hennes egna salong. Driftig och ambitiös tjej, hon kommer gå väldigt långt!

Man blir så ledsen när man hör människor säga att vi ungdomar är lata. Det är faktiskt samhället som format oss så, vi ska helt enkelt vara lata! Jag har kämpat mot strömmen, jag kan och jag vill! Jag har förlorat en del vänner och pojkänner som tyckte jag var tråkig och jobbade hela tiden. Med en parallell till idag, hur lever de och hur lever jag? De lever på socialbidrag och bor hemma/soclägenhet, så fort pengarna från soc kommer in så är det krogen direkt och bränna upp pengarna på sprit. Jag är motsatsen, jag vill tjäna mina egna pengar, jobba och investera. Dessa personer ville utnyttja mig eftersom jag hade pengar.

Jag sliter inte i onödan, jag är FÖR ambitiös att jag ofta jobbar för mycket och helt enkelt bränner ut mig. Dels arbetar jag så mycket för att jag brinner för mitt yrke men även för att jag vill kunna utveckla mig och komma längre!

Du är skånes blondinbella- fast brunettabby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback