Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


VD på Nail it & Cut out

2012-03-14 @ 12:32:29 Business

Jag har tagit mig ledigt idag och imorgon från skolan. Det är mycket som händer i dessa dagar! Under dessa två dagar ska jag enbart vila och försöka hålla mig ifrån allt som kretsar kring jobb, det är väldigt svårt eftersom tiden går och det är fortfarande mycket som ska göras innan invigningen. Ibland önskar jag att man kunde få några timmar extra på dygnet för att hinna med saker eller sova någon extra timme.

Vissa trodde att jag ska flytta hemifrån, det ska jag inte. Jag öppnar nämligen upp min egna salong i April och ska jobba om kvällar till jag tar studenten därefter blir det heltids jobb i min fina salong.



Kommentarer
Postat av: tisse

Hej har du en mail man kan kontankta dig på? har lite frågor. Ha de bra

2012-03-15 @ 15:29:34
Postat av: tisse

Hej igen. glömde skriva min mail adress innan, men gjort det nu:)

2012-03-15 @ 15:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback