Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


REQ Skåne- No. 1

2012-05-14 @ 16:28:01 Nail it!

Jag har ingen blogglust alls, jag bloggar inte för mig själv utan för er. Hade varit mer peppande med feedback! Då blir det mer aktivitet på bloggen.

Jag har gått min första tävlingskurs i naglar! Och i lördags avslutade vi med en tävling med REQ skåne! Och gissa, jag placerade mig etta! Känns så himla underbart, i november åker jag och min modell till Stockholm och tävlar på Attitude i Kista. Då ska jag ha en pokal med mig hem!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar lite saker.



Jag bygger mina naglar hos en utbildad tjej med diplom o hela det köret.



Men efter 2 - 3 dagar släpper det i kanterna på vissa naglar.Efter 7 - 10 dagar är där släpp i alla. O har jag tippar så släpper även dom o lyfter gelen.



Hon använder peggy sage.



Vad kan vara problemet ?

Hon förstår inte de själv.



Sen undrar jag, är de lagligt o bygga på barn ?

Finns de en åldersgräns ?

2012-05-14 @ 18:27:59
Postat av: Anonym

Vad tycker du om Peggy Sage gel ?

Vad är bästa & Sämsta gelen ?



Filar du med elfil el med vanlig nagelfil ?



2012-05-14 @ 19:03:51
Postat av: Alexandra

du är så duktig, en stor förebild för många! Fortsätt med det du gör!!!!!! kramar!

2012-05-16 @ 01:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback