Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Bra värmeskydd till styling.

2009-12-30 @ 19:42:08 Questions.

Lisa undrar: Hej Abby! Måste säga att din blogg är kanon. Älskar att läsa den varje dag, fina kläder och bra tips har du till oss okunniga. Jag plattar mitt hår varje dag. Jag känner att det börjar slita rätt mycket på håret. Har du något tips på ett bra värmeskydd som inte kostar för mycket?
Kram Lisa.

Hej Lisa!
Tack för din gulliga kommentar om min blogg.
Jag använder mig av NAKs Heat Beat. Jag tycker att den är fantaskiskt bra och håret håller sig i samma form hela dagen, att den luktar underbart är ett +. Jag köper mitt till ett reducerat pris hos en grossist där vi frisörelever får handla. Det kan ligga runt 90kr i vanlig salong.


Flaskan i mitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback