Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


ZzzZzZZz..

2009-12-27 @ 10:34:47 Glamorous day

Vaknat upp efter en hemsk kväll. Drog vid 16-tiden till Ali och Mohammed i stan för att käka middag. Diana, min syster var också där. Det blev lax med olika sorters grönsaker. Supergott! Ali kan verkligen laga mat.
Sen kom spriten, jag mådde redan awful innan jag började dricka. Jag hade ätit så himla mycket! Anyway, hällde i mig ~6-7 vodkaredbull sen var det slut för min del. Mådde ännu värre än vad jag gjorde innan. Tog taxi hem vid 00-tiden.

Nu sitter jag här i soffan i en lila mormorpyjamas, om inte Richard väckt mig så hade jag sovit way mycket längre♥
Ikväll efter han dömt klart hockeymatcherna så pyser jag hem till honom och stannar där till imorgon.

Hoppas att ni hade en bättre lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback