Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Flytta hemifrån.

2009-07-25 @ 11:31:12 Glamorous day

Mamma, Björn, Kajsa och Ebba har varit i Stockholm denna veckan och kom hem inatt. Jag har sovit ensam hela veckan och var lite sällskapssjuk, Diana kom hem här ochh vi färgade hennes hår och kollade på tv. Sen ringer hennes pojkvän och säger att han är på väg hit, jag hade lovat mamma att inte släppa in någon. Men jag funderade på saken Det är ju bara Andy som kommer och  Diana skulle jobba idag, men okej bara de var ute innan det blev försent- han sa senast 3 på natten. När vi möter dem på bussen var det inte bara Andy, det var två andra också. Bussarna hade slutat att gå så ingen av dem kunde komma hem. De sa att det var lungt, de hade fixat en taxi som skulle köra dem hem på natten. Mitt i allt drickande och singstar sjungande kommer Björn in och är rasande och kastar ut alla och mamma säger att jag inte är välkommen att bo här mer för hon trodde att hon kunde lita på mig.

Livet är hårt ibland, men detta är inte första gången jag kastas ut. Hon kommer ringa om 2 veckor och säga att jag ska flytat hem igen för hushållet funkar inte utan mig.
Ja, nu packar jag mina grejer för att bo i Arlöv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aja :)

2009-07-25 @ 12:01:42
Postat av: malin

random.. jag fattar inget.

jag fattar inte varför jag kommenterar heller..

eh, jag har tråkigt?

2009-07-25 @ 17:41:25
URL: http://beug.bilddagboken.se
Postat av: Madeleine

<3 du kan komma till svarta Asker och bo hemma hos mig.

2009-07-27 @ 15:34:38
URL: http://madcreature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback