Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Photoshopa sig smalare.

2009-07-20 @ 18:59:09 Opinion

Jag är så trött på att folk ofta kommenterar "varför photoshopar du dig smal?", "jävla fetto", "du är kass på att redigera dig smal". Ska jag vara ärlig finns det inte ett enda redigeringprogram på min dator utom paint. Jag har haft 30 dagars testversion av photoshop men det enda jag kan är att byta hårfärg. Jag är såhär stor, skulle verkligen inte vilja vara mindre eller större. Jag är jättenöjd med min kropp som den är, den har kurvor som ingen annan har. Jag är stolt över mina breda lår och höfter och mini tuttar. Jag har en liten lapp på spegeln som påminner mig varje dag om att jag är fin som jag är.
Jag accepterar mig själv och mina brister. Jag är grym!

Kommentarer
Postat av: Hajen

Jag håller med! grym var ordet.

2009-07-20 @ 19:43:08
URL: http://sharkinboots.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Du är så jävla awesome babby, u know it! De andra kan ta och torka sig i röven istället för att sitta och klanka ner på dig, som är så himla fin :* <3

2009-07-20 @ 22:30:48
URL: http://madcreature.blogg.se/
Postat av: alexandra

Grym är bara ordet för vad du är, förtsätt så:)

2009-08-05 @ 19:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback