Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Grönan.

2009-06-16 @ 22:01:16 Glamorous day


Såhär mysigt är mitt rum i Nacka. Dock är det lite stökigt just nu- städa snart.
Well, idag vart det grönan och jag var pepp på att åka insane, självklart hade den gått sönder när vi skulle åka den. Jag bet mig i läppen och vågade mig igenom spökhuset- men fyfan vad jag var rädd och skrek. I början sa dem att man inte fick röra spökena öht. När jag såg det första skrek jag så in i helvete, sen följde han efter mig med handen sådär darrande efter mig. Jag ger honom en jävel på handen, haha! Jag tänkte mig inte för som sagt, det var bara en reflex. Men aldrig mer spökhuset. Tur att man har en pojkvän som kan hålla en i handen. Jag fick sockervadd  för jag hade varit så duktig, jag var som ett litet barn igen.
Nu ska jag slöa mig bor till soffan, snart är det Viva la bam.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, sötis!

2009-06-17 @ 18:23:54
URL: http://babyguns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback