Annonser från BloggPartner
Abby Larsson -


Fuck me I'm a celebrity.

2009-05-27 @ 22:13:56 Glamorous day

Det blev en tur med moppen till mormor idag, sisådär 5mil är det.
Tina var inte hemma så jag fick vänta i 2h på mormor och morfar. Jag fördröjde tiden genom att läsa skvallertidningar och rita mustascher på Carola och Kicken. Mitt hår är fortfarande gult och jag behöver nya skor. Sålde ett gäng smycken idag och fick in lite pengar men det gick bättre sist jag sålde. Nu kan jag köpa nya skor och ett paket blekning. Mitt sommarhår är riktigt på G nu, har värmt 13st DE 60cm. Dock vet jag inte vad jag ska ha på skolavslutningen, är sugen på lox men jag vet inte om jag har råd med det.

Nu ska jag inte babbla mer utan packa maddes paket så det kommer iväg på posten imorgon, Puss.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Mjao, jag tänkte satsa på någonting ljusare iallafall, denna blev dock chokladbrun, så jag ska lägga i lite mer slingor så det blir en liten gyllenbrun färg istället. Så många som blonderar sig nu till sommarn, så jag kan vänta tills hösten och gå mot strömmen :P

2009-06-01 @ 20:44:29
URL: http://babyguns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback